Det va gott!

Wilhelm vill inte dricka välling! Äter gröt och vanlig mat hur bra som helst, men han totalvägrar flaskan! Hoppas bara att han dricker lite inatt, annars kommer han svälta ihjäl ju stackarn!

Va riktigt skönt när han somnade... Jag käkade middag och kollade på två och en halv män i lugn och ro. Riktigt skönt faktiskt! Och jag har smakat mina Fudge och dom va riktigt goda :D

Imorgon är det fika med underbara mammor! Känner peppen! :)
Nu ska vi se Rederiet och sen ska jag sova, börjar kännas att det varit en tuff dag alltså... Natti!

Kommentarer
Skrivit av: tess

nattinatt! :D

2008-12-01 @ 22:45:58
URL: http://tessibus.blogg.se/
Skrivit av: Tess

Alfred har oxå perioder han vägrar vällingen. drygt.eller på morgonen älskar han det men vissa kvällar bara tramsar han och vägrar ta flaskan.vet inte om han är mätt eller om det kliar i tänderna.fasen va trist att vi inte kan va me på fikat imorn,hade ju sett fram emot det. var ju jättelänge sen vi fick träffa dig å Wille ju!

2008-12-01 @ 23:30:45
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Ulrika

En sådan period hade vår lillprins oxå. Kom bara sådär att han vägrade flaskan..Blev ngr svettiga dygn men lika snabbt vände det till att han tog den igen =) Hoppas det gör dsamma för din prins =)



Kram

2008-12-02 @ 21:25:13
URL: http://uj76.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu