Puh...

Puh, vilka tunga dagar det varit! Han äter inte och är missnöjd hela tiden! Va på bvc och vägde honom idag och stackarn ligger bara på 7610gram! Så vi har fått en tid på Barn imorgonbitti! Hoppas att dom kommer med nått vettigt där! Annars tänker jag vägra åka hem ;) Hahaha...

Hujja! Och inte blev det nå Sara och Jonah idag :( Glömde mobilen hemma och vid halv fyra chansade jag och körde dit, men dom va inte hemma :( Så skulle jag gå till Mia och Rasmus men visste inte vilket hus det va dom bor i... Gick runt hela nydalahöjd och kollade på alla dörrar men hittade det inte :( Och kallt som in i norden va det!

Vi ska iaf sova på Teg inatt jag och Wilhelm, då vi ska upp tidigt... Sen efter Barn ska vi till Sara och Jonah och dricka en massa kaffe. Jag längtar!!! :D

Nä nu blir det nog lite Spigo :P Va ovanligt va?

Kommentarer
Skrivit av: tess

haha! jag fick inte göra såna när jag var liten. därför gör jag såna nu istället :D

2008-12-09 @ 21:39:03
URL: http://tessibus.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Ohhh snart kommer ni :D

2008-12-10 @ 08:40:24
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: tess

haha, kommer du ihåg? :D

men jag har inte fått pengar från a-kassan än, och matilda är skyldig mig 400 som hon inte har betalat tillbaka. är less på att inte ha pengar! :(

2008-12-10 @ 18:13:17
URL: http://tessibus.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu