Saknar mina underbara mammor!!!

Wilhelm vill fortfarande inte äta!! Ska åka på bvc snart och väga honom... Borde väga minst 7800 nu. Men vi får se!

Sen blir det in till stan. Luncha med mamma på Teg och sen åka till älskade Sara och Jonah och hinka kaffe och förmodligen spela Spigo! ;) Elin och Isak kanske också skulle dit, det blir mys! Och Mia och Rasmus lär ju komma över så klart! Då ska jag snutta bebis!!! Saknar mina underbara mammor!!!!

Nä nu ska jag spela lite Spigo tills Wilhelm vaknar för då ska vi åka!



Kommentarer
Skrivit av: tess

jaa. jag blir alldeles till mig när jag hör eller ser en skoter :D

jaa, det låter jättebraa :D

2008-12-09 @ 21:30:19
URL: http://tessibus.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu