Dagens framsteg och baksteg

Wilhelm satte sig upp från liggande ställning helt själv idag! Blev jätte paff! Men det är roligt! Mitt lilla bustroll är han! :P
Jag menar, kan man vara underbarare än så här?



Och ikväll sitter jag faktiskt och tar ett glas vin! Öppnade min vinflaska som jag haft i typ 5 år! Det är helt sjukt att jag haft en vinflaska och inte öppnat den, hur sugen jag än har varit! Men nu hade jag varit sugen på vin ett par dagar och så kommer Sara på msn och retar mig med att hon dricker öl. Det va bara droppen. Tog 3 sekunder så hade jag gått till köket och öppnat flaskan! Hahaha... Och inte va det speciellt gott heller! Men men!



Idag kom äntligen Wilhelms tapeter! Va banne mej på tiden faktiskt! Men nu har vi iaff hämtat ut dom så dom ligger här hemma! Pappa ska komma på söndag så då ska vi tapetsera biorummet och nu också Wilhelms rum! Längtar tills det är klart alltså! Så ska vi börja med pysselrummet och gästrummet! :D Blir kanonbra alltså! :P

Och Sami sover på soffan som vanligt! Stackars karl. Förstår honom faktiskt. Han jobbar ju jämt! Känns det som iaf! Nä nu ska jag se om han vill förflytta sig till sovrummet och gå och sova! Imorgon ska vi bara vara hemma och vara alla tre ;) Det är inte ofta det händer! Har alltid någonting vi ska göra!
Nä nu ropar visst kudden på mej! Tjo!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Jaha haha.. :P



Sov så gott, jag ska också nanna kudden snart :)

2008-11-22 @ 00:05:14
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: tess

igår blev det ju taco-buffé. och ikväll har jag ingen aning. har så jävla ont, riktigt riktigt less nu. GAH! :(



vad ska ni göraa ikväll?

2008-11-22 @ 08:35:05
URL: http://tessibus.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Hoho söt du är :P

2008-11-22 @ 10:47:22
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Kristina

Vad duktig han är! =)

2008-11-22 @ 22:38:47
URL: http://kristinastridh.blogspot.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu