Jag ger mej inte!

Blev inge mysfika med Mia och Rasmus idag. Vart så sent efter VK... Hoppas jag får träffa dom snart iaf!!

Jag och Wilhelm va förbi farmor och farfar och drack en kopp kaffe och Wilhelms farmor hade köpt lite nya kläder åt honom! Jätte fina!
Sen vart det moster och fläska vegmål på Max! Illa! Men så går det när man umgås med gravidisar ;)

Jag och Elin har suttit på msn och skickat över en massa bilder till varandra! Och denna va ju bara helt underbar på småisarna!



Och sånna här glada bilder får då jag aldrig av min son!



Min sötis med lilltanden!



Och jag insåg att jag måste färga håret!!!
(och att jag ser ut som en mupp)


Kommentarer
Skrivit av: Tess

Han är så söt lilla gladskiten=) hur gick det på vk?var det mkt folk? klart jag är taggad ;)

2008-11-19 @ 06:02:36
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Haha.. Du ser inte alls ut som en mupp, du är fin!

2008-11-19 @ 08:25:07
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu