Mmmm njutning

Blev spahetti med köttfärssås, rikgit gott! Nu håller mina föräldrar på att natta wilehelm och jag sitter och njuter av ett gals vin! Kände verkligen att jag behövde det. Wilhelm är rätt så grinig då hans andra tand är på väg att titta upp... puh... känner att jag skulle vilja göra nått, men vet inte vad riktigt... Funderar på att messa runt lite och kolla läget...
Undarar vad min gamle vän Matte gör ikväll... Han bor ju faktiskt på Teg han!

Nä, åter till mitt vin och lite lugn och ro, inte varje dag det! :D

Kollade på bloggkoll nyss och va fan, tappat en prenumerant idag!! Då är det illa! Sorry, men jag är väl inte roligare än så här!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu