Sparken

Idag har vi träffat bästa moster! Klappat på magen som innehåller min förstaste kusin! :D Och jag fick känna en spark!!!! Är så glad nu! Nu är det inge länge kvar alltså!
Och ännu närmare är det tills Mia får sin kis ;) Längtar! Minstingen i gänget ju ;)

Hur som helst så va på Mekka och fikade. Älskar verkligen deras kladdkaka! Fast jag orkar aldrig äta upp hela biten... Sen gick jag och Wilhelm runt på stan ett tag och fönstershoppade! Sen for vi till pappa och firade honom lite! Och Wilhelm fick en massa kläder från Tyskland där pappa hållit hus under helgen! Skit fina kläder :)

Nä nu ska jag lira betapet ;)

Kommentarer
Skrivit av: tess

kan göra en åt dig också :)

måste bara köpa en speciell penna imorn på stan. vill du gå på jakt med mig imorn efter fikat?

2008-11-10 @ 23:27:50
URL: http://tessibus.blogg.se/
Skrivit av: Miia

Underbart när man kan känna sparkar. Här är det mest rörelser nu... Sara kände en ikväll... Hehe

Men snart är han ute!! Om tre dagar har jag en bebis!!!

2008-11-11 @ 00:23:25
URL: http://glutten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu