I afton

Har sett tre avsnitt av Andra Avenyn. Sen somnade Sami på soffan. Som vanligt!
Men då får ju jag surfa lite och det tackar jag inte nej till efter att varit utan så länge!

Va inne och kollade på bloggkoll för några dagar sen. Tänkte att jag skulle kolla hur många premunanter jag tappat under min internetlösa tid. Och gissa om att man vart snopen när jag istället hade fått en ny premenurant! Kanske nån som klickat fel eller nått... Ja märkligt är det!

Min lilla Tess och Mange va ju förbi ikväll. Riktigt trevligt va det! Och peppad blev jag att få iordning på mitt lilla pyssel rum så Tess kan komma och pyssla med mig. Det är roligt tycker jag. Och sen så måste jag ju köpa mig ett Skip-Boo ja, spelet ni vet? (!) Vi spelade ju alltid det när vi va små! Tror vi satt i flera timmar ibland! Hahahah!

Jaha, helg imorgon då! Får lite fikasugna på besök imorgon och sen på kvällen så kommer svärisarna på middag och lite vindrickning :P

Hoppas att min lilleskit vill vara snäll med mig imorgon och låta sin mamma måla en till vägg i hans rum. Kommer aldrig bli färdigt annars! Har ju bara hunnit måla en av tre väggar. Och det är ju två varv som ska målas! Men iof så kommer inte tapeterna till fondväggen förän om 3-4 veckor!!!! Dom hade slutat tillverka den tapeten och skulle börja tillverka den igen då! Låter konstigt i mina öron, men man har ju inget val än att vara snäll och vänta!

Har iaf fått hyfst iorning i resten av huset! Sovrummet är så gott som klart och det kändes viktigt! :D ska göra det helt klart och sen slänga upp nån bild på det!
Är ju lite less på det just nu när det vart så mycket strul med sängen vi köpte! Ahhhh! Men men, Mio tappade oss som kunder för alltid och det är ju synd om dom!

Nä nu måste jag krypa ner i sängen där mina killar redan ligger och sussar så sött! Mysigt va? ;)
Får se om Wilhelm vaknar och vill ha nån mat inatt. Har ju slutat med det nu när han dricker välling istället för ersättning!

Och Wilhelm vet att jag är hans mamma för det säger han hela tiden... MAMAAA MAMAAA så det så!

Kommentarer
Skrivit av: Miia

Jag vill verkligen komma ut och fika så fort ni har tid och kika in huset!!!!

Plus att ajg måste ju få träffa min pojkvän snart ;)

2008-10-31 @ 00:46:38
URL: http://glutten.blogg.se/
Skrivit av: Tess

Ja klart vi kommer på torsdag=) shit va det snöar idag.vad ska ni hitta på i helgen?

2008-10-31 @ 08:53:01
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Sajjaa

Jag erkänner mej skyldig:) Jag såg att jag missat lägga till din blogg, så jag gjorde det för ett par dar sen..

2008-10-31 @ 09:00:44
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/
Skrivit av: v

Jag har också lagt till dig för några dagar sedan!

2008-10-31 @ 09:51:21
Skrivit av: tess

det heter ju "Skip-bo" :P

2008-10-31 @ 10:22:57
URL: http://tessibus.blogg.se/
Skrivit av: tess

Jag ska oxå försöka storstäda. år se hur det går med den saken för jag har helt tappat motivationen!men det behövs verkligen så jag hoppas att jag tar mig i kragen!

2008-10-31 @ 10:33:05
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Anonym

du glömde ett "s" ju.

pet pet :P

tänkte börja fixa å dona med din blogg nu! :) hihi.

hur mårni idag?

2008-10-31 @ 10:33:42









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu