Saknar dej!

Åhh jag saknar faktiskt min blogg! Men dom säger att internet ska börja fungera på onsdag så då är jag tillbaka igen ;)

Hur som helst så trivs vi fantastiskt bra i vårt älskade hus! Har varit fullt upp dom senaste tre veckorna sen vi flyttade in! Att man har så mycket prylar alltså!

Hur som helst så är köket och sovrummet klart nu iaf! Och ja, vardagsrummet och hallen är väl så gott som.. Ska väl kanske inhandla lite nya prylar dit, men det får vara som det är nu så länge :)

Igår började jag måla Wilhelms rum! Passade på medans han sov och jag hade panik hela tiden att han skulle vakna! Men jag hann faktiskt klart hela väggen och stöka undan efter mig innan han vaknade! :)

Inatt hade vi strömavbrott pga stormen! Fick panik alltså! Hade ju ingen möjlighet att göra välling åt honom! (just de, har börjat med det nu, kör 50/50 nu). Vi fick tända lite värmeljus i sovrummet eftersom Wilhelm är mörkrädd och då vågade inte jag somna! Är livrädd att det ska börja brinna! Gjorde det när jag va liten, så jag vet att det är farliga grejer! ;)

Strömavbrotten kom lite då och då under natten och eftersom jag va orolig att det skulle pågå under dagen också så for jag och Wilhelm till Teg. Plus att jag bara sovit en och en halv timme inatt och just idag valde Wilhelms tand att komma upp så han har varit gnällig helaste dagen! Puh...

Va på mammafika i fredags, riktigt mysigt måste jag säga! Alltid så roligt att få träffa dom andra bästa mammorna och alla sötaste barnen! :D
Passade även på att titta in på bvc och väga Wilhelm... Stackarn kommer aldrig över 7kilo! Nu väger han iaf 6880g! Ska på bvc i Sävar första gången den 4:e och då hoppas jag på över 7 ;) Va helt säker på att han vägde det nu, men icket! Vet inte vad han gör med all mat! Han äter ju som tre hästar! ersättning blandat med välling 5 gånger en burkmat till lunch, mellis och en portion gröt!

Jaja nu ska jag ta och passa på att surfa runt så mycket jag kan innan Wilhelm kommer hem från konsum!

I´ll be back!


Kommentarer
Skrivit av: Sue

Tjenare. Tänkte bara tipsa om att jag har bloggdesign utlottning på min blogg. Är du sugen på en ny är det bara surfa in och spana om det är nått för dig..



Har några utlottningar i veckan...



kram /sue

2008-10-27 @ 00:12:49
URL: http://sofuckt.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu