Alltid är det nått

Jag har fortfarande inte blivit sjuk, så det är jag väldigt glad för! Sami har blivit jätte förkyld fast han jobba så vi kanske klarar oss Wilhelm och jag!

Idag ska vi städa lite här hemma på förmiddagen och sen ska vi ner på stan och möta upp Sussi och Theo. Ska gå på öpnna och sen kommer Elin och Isak och vi alla 6 ska gå på stan lite! Har lite smågrejer jag måste köpa! :P Bla har jag kollat ut en skit söt mössa åt Wilhelm! Är en björnmössa så han kommer att bli jätte gullig i vinter! ;)

Hatar verkligen försäkringskassan! Ringde till dom och sa att jag skulle ta utt full föräldrarpenning från och med idag då. Men hon sa att det kunde inte hon göra utan att jag skulle ändra själv på internet. Och självklart gjorde jag det men försökte förklara för henne att sist jag ändrade så blev det lik förbannat fel! Men nä det skulle gå bra sa hon. Vägrade kontrollera det åt mig. Så nu sitter man här och har inte alls fått så mycket pengar den här månaden som det va tänkt! Blä på dom alltså!
Inte för att det är jätte panik och jag behöver pengarna, men jag ville ha lite extra så vi kunde unna oss lite saker den här månaden... Men nä, jag får nöja mej med det jag har och försöka att inte shoppa allt för mycket idag!

Och imorgon är det iaf fika på danscafet med dom andra mammorna och barnen som gäller! Ser jag verkligen fram emot! :)

Nä nu ska jag surfa en kvart till sen ska Wilhelm få mat och sen ska jag dammsuga!

Kommentarer
Skrivit av: Ida

Ja... FK kan vara struliga... Ossian e förkyld, så han ligger å snarkar i sin vagn:) Har snart sovit middag i en timme..

2008-09-25 @ 10:46:37
URL: http://idaliv.bloggagratis.se
Skrivit av: Tess

Fk strular ofta till det för mig. man vågar aldrig lita på att man får pengar när man ska!visst var fikat kl 13 imorn?

2008-09-25 @ 14:39:34
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Jag har också spanat in en björnmössa åt Jonah, en brun från Lindex.. är det samma tro? ;)

2008-09-25 @ 14:52:06
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Miss Kay

Så typiskt Fk... När jag inte hade fått tillräcklig med pengar så skulle de fixa en extra utbetalning efter ett par dagar. Jo tjena... det tog väl en månad och jag var tvungen att tjata på dem.

2008-09-25 @ 16:00:46
URL: http://kristinastridh.blogspot.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu