Bara en massa skit!

Mammafika igår, trevligt som alltid! :) Och Wilhelm kunde till och med somna den här gången! Tack Mia som va så duktig på att vagga vagnen! :)

När jag kom hem så blev jag snorig och halsontet kom tillbaka! Klädde mig kanske för lite för att gå runt på stan! :( Så idag är vi bara hemma och tar det lugnt! Ingen ork i kroppen över huvud taget!

Imorgon ska vi på bvc för vägning och mätning! Ska bli spännande, va ett tag sen nu!

Jag känner mig inte värt nått idag!! Har ansökt om livförsäkring och dom sa NEJ! :( Känns ju peppande!
Finns inte mycket man kan göra!

Hade tänkt ringa till försäkringsbolaget idag och höra hur det går men självklart har jag packat ner papperna någonstans!

Och självklart har jag ingen mobil eftersom jag lyckades trycka in fel pinkod tre gånger! Behöver puken nu!!!

Nä nu ska jag sluta sura och ta och surfa runt lite innan lillskiten vaknar!

Och grattis till kompisen Jonah som blir 6 månader idag! :P

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Ansökt om livförsäkring, huh?



Woho, Jonah tackar så mycket!



Krya på dig!

2008-09-30 @ 13:12:50
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Elin

Hoppas du kryar på dig snart!!

kramar från oss.

2008-09-30 @ 23:36:49
URL: http://www.nogg.se/kiiwi









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu