Fredag och torsdag blir till måndag!

Mamma fika inne i stan idag! Skit trevligt! Synd bara att Wilhelm va övertrött och vägrade somna så jag kände mig inte allt för social! Men de va mys ändå! Längtar redan till nästa träff! :) Alla är så mysiga och barnen är så söta! :P
Synd bara att det inte blev nå kort tagna!

Sen va jag och kutade runt på stan också och handlade upp kosingen som kom igår! Hittade en mysig filt åt Wilhelm som han valde helt själv faktiskt! :D Och tossor som tillhör björnmössan han fick igår! Så söt i den så det är galet! Måste ta kort imorgon och lägga ut :P

Imorgon jobbar Sami helaste långa dagen från tidig morgon till sen kväll! :( Mina föräldrar kommer hit på dan och jag ska passa på att packa då! Men en ensam kväll lutar det åt! Eller det är klart, jag har ju alltid gullegrisen! Men han är dålig på att prata och somnar oftast vid sju.... Inte direkt social!

Nä nu ska jag välja en film som vi ska se innan uret visar enorma siffror!

Natti natt!

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

Stör mig fortfarande på att flicksaker är så mkt finare. Har sett världens sötaste nappflaska i rosa med en prinsesskrona på mique som jag lätt hade köpt om jag inte haft en pojk.Jag har iaf köpstopp nu på barnkläder,lådorna svämmar över!Kan sträcka mig till att köpa på loppis dock för där kan man verkligen fynd. När han vuxit ur st 80 så kan jag börja shoppa igen för storleken efter de har han inte mkt av. så tråkigt att köpa så långt framåt hehe!

2008-09-26 @ 21:47:54
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Tess

Hoppas att det blir fler träffar inne i stan om jag inte kan komma på måndag=)

2008-09-27 @ 08:48:45
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Sv: Jag ångrar att jag krypit så mycket efter Jonahs pappa och gett han chans på chans.

2008-09-27 @ 10:47:07
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Sara

SV: Bloggkartan är en sida där man kan registrera sin blogg så fler läsare hittar till den :)

2008-09-27 @ 10:53:31
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Therese

När jag läste om mamma fikat i fredags kom jag genast att tänka på: Barnbytet! Vad hände med det? haha ;)

Hoppas du kryar på dig förresten, låter precis som min förkylning. Blir bättre någon dag för att göra sig påmind 7 resor värre nästan dag. usch...

2008-10-01 @ 00:33:37
URL: http://leonnoah.babyblogg.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu