Självfallet!

Ja självklart så vart man sjuk! :( Ont som satan i halsen och en aning snorig! Fast Samis förkylning varade bara i typ 3 dagar så jag hoppas det är samma för mej! Herregud, det är ju mammafika på måndag så då måste jag ju har blivit frisk! :P

WIlhelms tand har verkligen kommit upp nu! :P Stor pojken min! Det förklarar hans lösa bajs dom sista dagarna och han har varit enormt gnällig!

OCh nu har äntligen min lill tess flyttat tillbaka till Umeå! Det va på tiden! Hon ska ju ha en flicka har jag bestämmt! Måste ju kläcka ur sig Wilhelms blivande ;)

Nä nu ska jag försöka roa grin pellen! Och jag har ju en nappsoppa på spisen :P

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

Krya på dig. Hör tyärr hösten till på ett tråkigt sätt.

2008-09-27 @ 14:36:45
URL: http://thedevilwears.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu