Skönt

Va ute på en långpromenad igår kväll! Riktigt skönt måste jag säga! Och så gick jag och la mig vid nio!!! Blev förbannad då jag hade så ont i halsen och va snorig så jag ville bara sova bort kvällen! Känns faktiskt lite bättre idag! Snorar inte allt för mycket och halsen är rätt okej! :) Så imorgon är jag fit for fight igen ;)

Wilhelm är ute och går med mormor så jag ska passa på att packa och greja! Ska ta och lägga in en tvätt också! Ja som vanligt med andra ord!

Och Wilhelm "kryper" lite nu!! Alltså han drar i filten med händerna, trycker upp rumpan och skjuter ifrån med fötterna! Ser skit kul ut! Fast lägger man honom bara på golvet så går det inte! Han måste som ha nått att dra i! Fast han klarar det i sin säng trots att han inte grar i nått. Fast det vet jag inte hur det går till för han säger ifrån när han ligger uppe vid gaveln på sängen... Skit jobbigt för han väcker mig hela tiden på det sättet så jag måste lägga till honom om och om igen!

Jaja, ska väl ta och sätta igång nu!!

Kommentarer
Skrivit av: Elin

Låter härligt!!

Vad duktig han är :D Ge han en kram från oss.

2008-09-28 @ 12:06:33
URL: http://www.nogg.se/kiiwi









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu