Underbara dag!

Underbara dag!
Först på morgonen fick vi besök av Wilhelm farmor och farfar! Drack lite kaffe och kollade på foton! Sen for jag Och Wilhelm till Elin och Isak och så gick vi till Öppna på Umedalen! Där va det fullt med bebbor! Och vi hade babysång och fikade gott! Sen gick jag, Elin och Sussi en promenad i solen! Riktigt skönt att vara ute och gå i det här vädret! :)
Sen följde jag och Wilhelm med hem till Elin och Isak och busade lite :)
Har ganska nyss kommit hem! Väntar på att Sami ska komma hem så vi kan åka och handla lite middag! Sen ikväll är det Top Model som gäller! Känner mig lycklig idag, det har varit en bra dag helt enkelt! :) Synd bara att jag inte tog ett enda kort! :/

Kommentarer
Skrivit av: Anna

top model :D

2008-09-23 @ 17:51:57
URL: http://mammatillebbis.blogg.se/
Skrivit av: Anna

Jag med ju :)

2008-09-23 @ 21:00:41
URL: http://mammatillebbis.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu