Bamsekalas

Igår hade vi visning på huset. Det gick jätte bra! :) Men jag och Sami har ändå bestämt oss för att anlita en mäklare. Så man slipper allt pappersarbete och visningar hit och dit. Så det blir jätte bra :)
Mäklaren kommer på onsdag. Spännande värre!

Igårkväll hade Wille fortfarande feber. Låg på 38, så inget jobb idag. Men imorgon blir det kneg vare sig han har feber eller inte för Sami är ledig då. Men idag är Wille pigg och glad och tempen låg endast på 37,5!

Det är ju bra, för snart fyller han ju år! Släkten kommer på söndag. Och barnkalaset blir på självaste 1-års dagen, dvs på måndag!

Nä, nu ska jag ta och äta nån macka tror jag. Eller om jag känner mej rätt så skiter jag i mackan och tar mej en kopp kaffe till istället :P

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu