Läkaren har ringt

Nu har läkaren ringt. Jag hade tydligen fått en ovanligare biverkning. Muskelkramp om jag förstod honom rätt. Ska genast sluta ta medicinen och hoppas att det blir bätttre. Och om det blir värre under dagen, kvällen eller natten ska jag åka in akut...
Just nu känns det väl inte så himla bra.... Det spänner i hela ryggen. Samtidigt som det dommnar och ut i armarna också!
Har inga värktabletter hemma förutom 1 g alvedon. Får hoppas att jag klarar mej på dom!

Sen så trodde han inte att det va någon inflammation runt kotan. Han sa att i så fall borde det ha blivit bättre efter 5 dagar på medicinen.
Nä, nu ska jag upp ur sängen och se om jag kan röra mig lite.

Kommentarer
Skrivit av: Elin

Hoppas att du blir bättre nu när du slutar med medicinen, för det är inte alls roligt att ha ont i ryggen...och lite mer besvärligt är det ju när man har ett litet barn också...



Kram

2009-04-09 @ 14:40:59
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Skrivit av: Sandra

Hoppas du blir bättre snart! Kram

2009-04-09 @ 20:28:34
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu