50 miljoner på triss!!

Ja ungefär samma känsla hade jag imorse när jag äntligen blev av med Telia.
Som mina kära läsare som hängt med ett tag har förstått så hatar jag verkligen Telia. Dom är svindyra och deras tjänster fungerar inte!

Och nu efter att ha varit utan tv, internet och telefon i två månader så blev jag äntligen av med dom!
Jag ringde och sa att jag inte ville ha mer med dom att göra. Att nu har jag fått nog. Att dom skulle stänga av och låta mej vara ifred, trots att vi har ett års bindningstid kvar! Och dom sa JA!!!! :D (Efter att ha kopplat runt mej 4 ggr)

Så nu har vi skaffat annan internet leverantör och surfar numera på 100mb! :D
Och skönt att slippa surfa på grannen längre. Dom verkar ju också sitta med skit Telia! Blev precis som för oss, att det stängdes ner var 5:e minut....

Men nä, nu är vi bara glada!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu