Sova en vecka?

Idag slutade jag tidigt. Tur det eftersom Wilhelm vaknade innan 4(!!!) och vägrade sova mer....
Sen for vi ut till Holmsund till mormor och morfar. Fick äta morfars berömda köttsoppa! Underbart gott. Trodde seriöst att jag skulle spricka. Sen hade ju självklart mormor gjort blåbärspaj. Så ja, nu är jag mätt.

Min fot har iaf läkt på lite under natten, så det ser ljust ut :P haha

Ögonen går i kors på mej verkligen. Är så trött hela tiden. Skulle helst vilja sova i några veckor nu...

Imorgon ska vi städa här hemma på Kvarnvägen. Ska även försöka komma iväg en stund så vi kan åka och köpa rullgardin till Wilhelms rum. Just nu kör vi på en provisorisk lösning. En gammal gardin som vi hänger upp med hjälp av två gamla skruvar. Så det måste fixas snarast!!

Nä, nu ska jag ta och kolla lite tv sen sova. Hoppas verkligen att jag får lite sovmorgon imorgon!!!
Natt

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Och kanske komma förbi här en sväng imorgon, I hope :)

2009-08-28 @ 22:46:23
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Haha ja jag dog flera gånger om hahaha

2009-08-29 @ 17:45:06
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu