Tummen

Fick åka in fredags natt. Hade sjuka sammandragningar. Va helt matt. Det tar på krafterna kan jag lova. Dock så avtog dom ju så klart direkt läkaren kom in i rummet! Fick iaf göra ett ultraljud. Och det är ju aldrig helt fel. Lillan är verkar vara en aktiv liten bebis. Och tummen verkar hon uppenbarligen gilla. Hon sög på den både i måndags och i fredags :P

I söndags va vi på skyltsöndagen. Wilhelm fick träffa tomten och få paket. Fast hårt höll han i mamma när vi gick fram. Och när jag frågar honom hur tomten ser ut så säger han Buuuu. Så en aningen rädd för tomten är han nog.

Idag va vi på Barnens hus och köpte dom sista julklapparna till Wille. Så nu är han klar. Bara hans små vänner kvar!
Kommer bara att köpa till barnen i vår närhet i år. Känns som att det är de som räknas. Annars brukar jag va duktig på julklappar. Köper oftast till varenda kotte. Och vi är inte få i vår släkt!

Nä nu ska jag ta och ringa Sami och höra när han tänkt komma hem så vi kan se Oskyldigt dömd! :)

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

har sd avtagit igen? hoppas det.... =)

2009-12-02 @ 20:28:18
URL: http://misseverything.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Åh vad jag saknar er nu.. Jag saknar vårat kaffe, jag saknar Willes kramar, jag saknar barnens skrik tillsammans. Snart vill jag hem!

2009-12-02 @ 21:32:41
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: tess

tihi :)

ooh. jag ska bo PÅ din mage snart!

2009-12-02 @ 21:53:28
URL: http://tessibus.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu