Gudmor!

Jag skulle få sovmorgon idag eftersom Sami jobbade kväll. Då brukar han vara snäll och gå upp med Wilhelm.
Och ja, det gjorde han. Istället vart jag väckt av att min kära vän ringde och väckte mig 8.20
Men hur kan man bli sur när man får frågan om att bli gudmor åt hennes barn? ;)

Mammalunch vart det idag också. Alltid lika trevligt! Och så gjorde vi värsta goda salladen så :) Och barnen fick leka av sig med varandra!

Och min kära lilla vän har åkt in på akuten pga krupp! :( Sitter som klistrad vid telefonen för uppdateringar! Önskar jag kunde vara där med dom!!!!

Nä nu ska jag bara sitta och vänta! Kanske kasta in lite bilder i bloggen?



Kommentarer
Skrivit av: Sara

Vad söt du är! Men nu är vi äntligen hemma.. efter ett antal timmar där :)

2009-02-04 @ 23:56:58
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: elle

du är det finaste jag vet,men gullponken är det finste i världen

2009-02-06 @ 21:37:24









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu