Utmanad

Jag blev utmanad av Johanna!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja
4. Vad åt du senast? Lagne
5. Har du fått någon komplimang idag?
6. Har du varit med i en rättegång? Nej
7. Är du polare med grannarna? Njä
8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska
9. Vilka länder har du bott i? Sverige
10. Senaste piercingen? Näsan
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår.
12. Gay? Sara
14. Har du äggat någon? Ehh va?
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
16. Suger det här? Ja, lite..
17. Har du varit på stranden? ja
18. Har du haft en stalker? Nej
19. Minns du dina/din musiklärares namn? Ja
20. Hur bra är din syn? Någorlunda
21. Har du varit på ett party? Massor
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Knappast!
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Kul för dej
24. Har du varit utomlands? Ja
25. Har du sett din bästa vän naken? Ja
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Min mammas kusins bröllop
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Ja förmodligen
28. Var är dina syskon just nu? Halmstad, Göteborg, Varberg och Umeå
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? Att Sami va ute och provkörde en polisbil
31. Vilken tid gick du upp imorse? 8.20
32. Vad ska du göra i helgen? Åka på Teg
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Jag har faktiskt ingen aning... Blir väl inlagd då skulle jag gissa på. Men det låter på han som om det blivit lite bättre.. Så nu hoppas vi!
34. När var du riktigt sjuk senast? För några dagar sen
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? Ehh...
36. Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka
37. Har du färglinser? Ja men inte på mej
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Snarkade sött
39. Vad är det första du gör på morgonen? Byter blöja
40. Vad ska du göra efter det här? Se om det finns nån mat jag kan äta!


Jag utmanar: Tess, Carro, Thowe och Angelica


Kommentarer
Skrivit av: Evelina

Mäh senaste kändisen du tog på, kanske basshunter, räknas det? heheh

2009-02-10 @ 12:45:36









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu