Utmanad

Jag blev utmanad av: Angelica

"Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar."

Åtta vanor/ovanor/fakta om mig:

1.  Jag dricker JÄMT kaffe!

2.  Jag är för tillfället både snusare och rökare

3.  Jag är helt såld på spigo

4. Jag har varit med om 3 bilolyckor

5.  Jag har fått pippi på att vara med i diverse tävlingar på internet

6. Jag är jätte dålig förlorare

7. Jag älskar att tävla, oavsätt vad det handlar om

8. Jag va en riktig partyprinsessa innan jag fick barn

De 8 personer som jag utmanar är:

Sara

Therese

Tessibuset

Lattepappan

Elin

Johanna

Sandra

Thowe



Kommentarer
Skrivit av: Lattepappan

Jag gör den under dagen :D

2009-02-11 @ 14:56:39
URL: http://lattepappan.se/wp









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu