Vi har varit ut!!!

Gud så skönt att komma bort från huset efter så lång tid hemma! Det tyckte nog både jag och Wilhelm.
Vi va iväg till min gudmor i Sävar. Käkade middag och hade det riktigt trevligt! Min gudmor är en av mina favorit personer!
Och så va mina underbara småsystrar och min låtsaspappa där. Så det va full rulle! Sånt gillas!

Nu är jag rätt så slut. Vi ska ta och se Andra Avenyn och om vi orkar ska vi se Patrik 1,5 som jag längtat så mycket efter att se! Sen blir det sängen. Syrrorna och packet kommer tidigt imorgon! Kommer bli full fart hela dagen imorgon med! Tur jag bakat idag, så är det gjort iaf! :P

Btw, vart håller min underbara Sara hus?! Knappt pratat med henne på hela dagen. Och inte syns hon till på msn! :O Får nog skicka iväg ett sms och kolla så att allt är lugnt. Men det tror jag. Annars hade hon nog hört av sig! :)

Nä, nu blir det tv! Så jag säger godnatt redan nu!

Kommentarer
Skrivit av: tess

vill du föda ut min unge? :P jag är fan riktigt nervös nu! :S

2009-02-18 @ 00:07:40
URL: http://tessibus.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Jag lever, jag lever! Som du redan vet dock.. :)

2009-02-18 @ 09:00:38
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu