Wow tänkte jag...

Wilhelm har varit omöjlig ikväll. Men det är ju inte så konstigt när man går runt med tom mage hela tiden. Precis när jag va på väg att ge upp så drack han en hel flaska välling! Mycket bra!

Barnmottagningen sa inte så mycket. Hon skulle lämna ett medelande till läkaren så skulle hon ringa upp.
Och en timme efter att dom ringt så ringde nån! Wow tänkte jag, inte illa att läkaren ringer upp efter en timme! Men nä, det va samma person jag pratat med tidigare. Hahahha. Kanske för att jag rinde dom två gånger då det blev som det blev...

Nu är det iaf lugnt här hemma. Wilhelm har nyss fått alla mediciner och leker snällt på golvet och tittar på barntv. Så då passar jag på att skriva ett inlägg. Ska gå in på tv.nu och kolla om det går nått bra på tv ikväll. Annars får jag se om jag hittar nån film... Nån som har nått bra tips?

Kommentarer
Skrivit av: tess

åh, va skönt att han har druckit lite välling iaf!! :)

2009-02-18 @ 22:24:02
URL: http://tessibus.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu