Öppen 2cm!!

Nu har Johanna och Evina varit hit till Sara! Jätte kul att träffa dom irl! Och Evina va så grymt söt alltså! Roligt med en liten tjej också! Det är ju nästan bara pojkar. Iaf dom som vi brukar träffa! :)

Åhh deppen också! Hittar inte min kabel till kameran, så jag kan inte lägga in bilder! Hoppas att den är på Teg för jag har letat överallt hemma, så där är den inte! 

Ikväll blir det en massa poker! Vi ska vinna storkovan!

Och moster har hört av sig nu!!! Öppen 2 cm och är hemma och vilar nu. Hade fått någon tablett så hon skulle kunna sova.. Men dom tror bebis kommer ikväll eller inatt!!!!!!!!!! Så jag kommer verkligen sitta vid telefonen! Och vi lär lira poker halv natten, så jag får veta direkt när min första kusin har kommit till världen! :D
Och på ett sätt hoppas jag att det blir efter 12 inatt, för då kan jag fylla på mobilen, så jag kan ta emot mms!

Nä, nu ska vi laga mat innan första turneringen börjar! Hejs!

Kommentarer
Skrivit av: Steffi och Liam (o bebisen i magen)

Vad roligt att bli moster. =)

2009-01-19 @ 15:18:43
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Skrivit av: mikaela

Vad spännande :D Hoppas det inte blir för utdraget

2009-01-19 @ 16:12:12
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/
Skrivit av: Carolina

Vart spelar ni någonstans?

2009-01-19 @ 17:19:09
URL: http://carolina1979.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu