Rubbade rutiner

Gud va jobbigt med alla rutiner när man har varit bortrest ett tag... Nu vill han inte sova middag. Har legat, eller rättare sagt suttit i sin säng i en och en halv timme utan att somna! Men jag ger inte upp!!

Det märks verkligen på honom att det har varit mycket! Är hyperaktiv och allmänt gnällig...

Och jag har ju inte följt dieten när jag varit i Halmstad. Trodde jag skulle gå upp alla dom 5 kg jag tappat, men inte det. Ungefär 1 kg har jag gått upp igen. Så det känns helt okej! Och nu är jag tillbaka och nu blir det stenhårt igen! :P

Längtar tills på fredag, för då ska jag och Sara festa!!! :) Har planerat det sedan länge och nu börjar det äntligen närma sig! Blir nog för fest hemma hos Sara, sen utgång. Ska bara komma fram till vart vi ska gå ut egentligen! 

Nä, nu ska jag ta och koka mej en kopp kaffe!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu