Surt

Så surt att komma på två på en turnering där bara ettan får pris! :(
Mange och Tessan har varit förbi och druckit kaffe. Och jag har petat på superfina gravidmagen hennes!! Läntar tills deras bebis kommer! Så himla komiskt att dom har exakt samma BF datum som jag hade med Wilhelm! ;)

Inga nyheter från Moster min... Hoppas allt går bra för dom! Och att bebis skyndar sig ut nu! ;)

Klockan nio blir det stressigt! Har tre turneringar då! Lär bli oseriöst på två av dom...

Näpp, nu ska jag ta och läsa lite bloggar! Tjo!

Kommentarer
Skrivit av: sandra

Okej ;o) Hur länge har du hållt på? =) Ja vill åxo förlora kilon, 5 kilo e ju galet mycke!! hehe

2009-01-19 @ 20:56:58
URL: http://sandycandy.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu