Utmaning

Jag blev utmanad av Johanna!

1. Fullständigt namn? -
Emilie Mimmi Viktoria Asplund
2. Ålder? - 22
3. Vart bor du? - Ytterboda
4. Bor tillsammans med? - Sami och Wilhelm
5. Färg på ditt hus? - Vitt
6. Hus eller lägenhet? - Hus

7. När är du född? - 6 april -86
8. Klass? - Går inte i skolan längre
9. Vilket år tar du studenten? 2004
10. Något jobb? - Jobbar på förskola
11. När gick du upp i morse? - Halv tio
12. När ska du sova? - Ingen aning

13. Duschat idag? - Snart
14. Kramat någon idag? - Jonah
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit idag? - Köttbullar, sås och sallad!
17. Dagens klädsel? - Mjukt och skönt.
18. Dagens smink? - Bara jag idag.
19. Dagens sötnos? - Evina och Jonah
20. Dagens roligaste? - Varit och träffat Johanna och Evina och Tess och Mange!

SOCIALT:
22. Hur många har du kysst?
- En hel del
23. Vem kramade du senast? - Tess
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja, sambo
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Eliza, min moster

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?-
Wilhelm
42. Personen du kysste?- Sami
43. Gången du spydde? - När jag va magsjuk för några månader sen.
44. Gången du grät?- Minns inte.
45. Pizzan du åt?- Förra året nån gång!
46. Gången du va i Göteborg? - Några år sen.
47. Gången du var i Stockholm? - I sommras.
48. Gången du drack alkohol?- Delade på en öl med Sara för några dagar sen.
49. Gången du var hög? - På förlossningen! ;)

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt?
- Svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Mysa hemma
54. Tvspel eller datorspel? - Datorspel, Spigo och Poker is the shit!
55. Spindel eller orm? - Men fy!
56. Natt eller dag? - Natt
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead?-  Inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - Inget av det, tack!
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Paradise Hotel
60. Blont eller svart hår? - Blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakris? -Shoklad!!!
63. Göteborg eller Stockholm?- Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt.
65. Coca cola eller fanta? - Blä
66. Pizza eller kebab? - Kycklingrulle ;)
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Min familj och mina vänner!
71. Personer du hatar? - Ingen som jag hatar, men några som jag ogillar!
72. Gånger du varit full? - Vem räknar?
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? - Vet inte.
74. Glassar du ätit på en dag? - Älskar glass så det är många.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Typ aldrig.
77. Gånger du varit hög? - Ingen aning.
78. Personer, djur du saknar just nu? - Wilhelm och mina småsyskon!
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Vet ej...

 VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Bara Sara här, så ingen!
81. Ska du träffa imorgon? - Wilhelm, Sami och allt folk på stan.
82. Sjöng du senast för? -Sara
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Sami
84. Spelade du tvspel med senast? - Sami
85. Vill du ta med på resa nu? - Wilhelm och Sami
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Nä kanske något lättare föremål
87. Förtjänar att dö? - Många
88. Är söt? - Min familj och mina underbara vänner!
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Har bara Sara att välja på...

VAD:
90. Gör dig glad? - Min familj och mina vänner så klart!
91. Gör dig ledsen? - SVEK och mycket annat
92. Vill du helst göra nu? - Vinna en miljard eller mer!
93. Önskar du att du slapp göra? - Betala räkningar!
94. Vill du ha nu? - Pengar i mängder och en kusin.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar, grejer till huset, kärlek!
96. Längtar du till? - Sommaren!!!! Och Wilhelm!
97. Tycker du om dina betyg? - Helt ok.
98. Ångrar du i ditt liv? - Inget.
99. Är det bästa som hänt dig? - Wilhelm och Sami
100. Hur mycket är klockan? - 00.13

Jag utamanar vidare: Elin, Tess, Carro

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Haha värsta anti-Sara svaren ju :(

2009-01-20 @ 00:37:08
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu