Vi har blivit rånade!!!

Ja, vi hade riktigt skoj igår! Förfest hemma hos Sara med lagomt mycket folk och det va trevligt! Sen åkte vi in till stan. Gick in en sväng på Pipes, men det va smockfullt så vi drog vidare till Schlagerklubben! Å herregud! Tror ni inte att dom tvingade upp mej på scenen för att sjunga karaoke?!

Och jag är faktiskt inte ett dugg bakis idag. Känns riktigt bra alltså!
Men som sagt så har vi blivit rånade!! Jag fick en liten flashback av att någon satt och åt mitt godis igår, så jag gick fram till skåpet i köket för att kolla! Och satan, dom har tagit våra chipspåsar och godis!!!! Det är fan inte okej!!! :(

Snart ska vi åka och handla... Och köpa med oss bakismat (kycklingrulle) hem! Mumma!

Och min stackars son har fått feber för första gången!!! :( Stackarn har hela 39,8 och han är lågtempad! Känns jobbigt att jag inte kan vara med honom när han är dålig. Han är med Sami hos farmor och farfar och jag kan inte vara där då dom har katt.... Och vi åker inte hem förän febern har gått ner lite. Känns dumt att sätta honom i en bil när han är sjuk!

Näpp, nu ska jag koka en kopp kaffe åt mej och Sara och sen höra om hon känner sig redo att åka iväg!
Får se om jag kommer med lite bilder från igår sen också! ;)

Kommentarer
Skrivit av: annsan_s

karaoke har jag aldrig sjungt. Ha en bra dag..

2009-01-31 @ 13:23:44
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Skrivit av: annsan_s

Hahaha, då skrämmer jag bort folk hahahaha

2009-01-31 @ 13:32:14
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Skrivit av: Sara

Superkul hade vi! :)

2009-02-01 @ 01:24:22
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu