Dag 1

Ja första dagen i lägenheten består av uppackning. Och snacka om att vi har legat i! Arbetat hela dagen.
Sen nu på kvällen satt vi och diskuterade diskmaskin. För den finns plats för en, och vi har sagt att det är något vi absolut ska köpa. Och gärna så snabbt som möjligt.

Och jag har haft lite koll på blocket, men det va inte många som fanns ute. De flesta vara bara bänkdiskmaskiner. Så vi bestämde oss för att det var lika bra att köpa en helt ny. Skillde inte så himla mycket i pris jämfört med en begad. Sagt och gjort, vi kollade runt lite på nätet (tack igen kära granne) och sen for vi till Elgiganten och köpte en! :)

Nu är grabbarna utanför oss. Dom ska komma in snart och hjälpa till att borra lite hål här och var! Och då kom jag även på en smart idé. Jag ska be André hjälpa mej med virusprogram till datorn. Har varit ute i säkert två månader nu... Inte så där jätte bra kanske, men jag är sämst på att fixa sånt. Så jag hoppas att André får lite tid över till min kära dator! :)

Nä nu ska jag gå till köket och kolla in diskmaskinen så jag är redo att dirigera sen när grabbarna kommer ;)
Tjo

Kommentarer
Skrivit av: Emma

Ja det är just telia jag har beställt, mobilt. Min syster har det och hon tycker det är bra så jag kan inte annat än hoppas på att hon har rätt..



Och kul med diskmaskinen... jag vill också ha en! suck

2009-07-30 @ 19:39:39
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Skrivit av: tess

i know. behövde liksom inte skriva så mycket till bilderna :P haha.

2009-07-30 @ 20:49:24
URL: http://tessibus.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu