En liten uppdatering

En liten uppdatering bara...

Playdayten va jätte trevlig! Och Anny och Eve hade slagit på stort och bakat. Underbart gott! :)
Och barnen lekte jätte bra tillsammans! :)

Det är väl nu jag ska skriva att här packas för fullt. Men nä, vi är rätt seg faktiskt. Men vi va och fixade lite flyttlådor igår, så idag ska vi dra igång med packandet på riktigt!
Dagarna går så sjukt sakta nu! Kanske för att vi längtar så mycket till onsdag... Sen så är ju vädret pissigt så man kan inte hitta på nått kul...

Fast idag är det inge regn iaf. Jag och Wilhelm har varit ute och gungat. Han är ju helt besatt av att gunga! Han kan börja redan på morgonen och skrika GUNGA GUNGA! Och när man säger nä, sen kan vi gunga, så börjar han grina och står vid fönstret och tittar på sin älskade gungställning...

Jag hoppas att Felia ska fixa vårt internet snart så man kan ta upp bloggandet på allvar. Men ja, jag hatar dom och dom är verkligen sämst! Känns så surt med bindningstiden, så vi måste ha Felia även när vi flyttat. Men så fort tiden gått ut så blir det aldrig med Felia för vår det!!!

Nä nu ska jag ta och passa på att packa lite medans Wilhelm sover! Han är ju som ett yrväder så det är svårt att få saker gjort. Hans favorit bus just nu är att öppna kylskåpet och ytterdörren!

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

oh nej har ni felia... surt.... :( jag hade dom innan, det funka aldrig... de försökte skylla på att det var fel på mitt jack... haha... dumt! =)

2009-07-26 @ 11:19:49
URL: http://misseverything.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu