För att vara på den säkra sidan. Vill ju inte kliva upp i onödan!

Åh så trött jag är! Hela tiden också... Funderar på att sova på jobbet när jag har min halvtimmes rast. Fast jag tror knappast att jag skulle hinna somna. Eller så skulle jag inte vakna efter en halvtimme. Haha

Men på lördag ska jag sova!!! Längtar nästan mest till det och inte till festen. Är detta verkligen normalt?

Funderar på att gå ut på fredag också, men med vem vet jag inte. Alla är ju sjuka eller upptagna med annat. Får se om någon från jobbet ska ut. Men det tvivlar jag på...

Vilket svammel det blir så fort jag skriver här alltså. Men det får ni ta!

Wilhelm har fått nå andra prickar nu... Dom ser nästan ut som dom han hade på magen, fast dom är inte röda. Eller han har fått några röda också. Snart är nog hela ungen prickig igen.

Nä, nu ska jag ta min chokladrulle och lägga mig i sängen tror jag. Fast först måste jag nog säkerhetskissa!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu