Min vän

Vad är det frågan om? Hur länge ska det vara storm egentligen? Saknar ju solen!!!
Idag vart det lite shopping efter jobbet. Sånt gillar jag! Köpte lite klänningar och sånt! Måste ju bättra på sommargarderoben.
Fast det var tänkt att jag skulle köpa något helt annat. Men men....

Pratade med placeringsassistenten där vi sökt dagisplats. Och det lät som att han skulle få en plats! :D Det kommer att bli på mitt jobb, känns mycket bekvämt faktiskt. Skönt att man känner personalen och vet att dom är toppen allihopa!

Och min vän Sara är nog inte min vän längre.... Har försökt få tag på henne dom senaste dagarna, utan att lyckats. Ibland är mobilen inte ens på. Så jag är lite besviken i nuläget. Ska fundera över vår vänskap ;)

Och Sami var en klant idag! Eller så var det Wilhelm. Vet inte helts säkert vem jag ska skylla på. Hur som haver så hade Wilhelms blöja trillat av under hans byxor. Så under tiden jag stod inne i provhytten på h&m så kissade han ner sig! Lagomt roligt var det. Så Sami fick snabbt springa till bilen och hämta skötväskan sen fick Wilhelm också byta om i en klädhytt. Kanske var det han ville?

Nä, nu blir det några avsnitt av Sjukhuset,


Kommentarer
Skrivit av: Angelica - fyrbarnsmamman

haha, ja inte kan det ju ha varit Sami som kissade ner sig då det var lille Wille som blev blöt ^^



Jo då nog är de små filurer alltid. Stor jepp hon blir ju snart två år så det är stora damen nu strax ju.



Skoj att han fått plats på ett bra dagis ser ju ut att vara svårt med det i Umeå nu för tiden.

2009-06-05 @ 09:58:43
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Men nu är jag ju hemma igen stumpan! Och imorgon smäller det ;D

2009-06-05 @ 21:22:52
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu