Sumobikini?

Har haft en kanon dag idag! Va på Barnens Hus och köpte en Pool till Wilhelm. Och en massa annat :)
Sen for vi till Tessan och Mange och käkade pizza. Och sen kom dom ut till Ytterboda och svettades med oss!

Ipren verkar inte hjälpa Wilhelm... Det gjorde inte det ikväll iaf. Tog honom över 3 timmar att somna! Inte ett dugg roligt faktiskt... Fattar inte varför heller. För trött var han. Och mat hade han i magen. Får hoppas att han sover hela natten nu. Och länge imorgon!!

Mindre roligt för mej. Börjar halv åtta imorgon. Fy. Men det går nog bra ändå! Sen ska jag åka med Tessan och inhandla en bikini! Vi diskuterade om man skulle köpa en sån där som brottare har. För jag sa att jag ville  ha typ linne och trosor. Man vill ju inte skrämma ihjäl folk på stranden ;) Men ja, vi får se vad vi hittar!

Nä nu blir det lite avsnitt av Sjukhuset sen sova! Natti!

Kommentarer
Skrivit av: Angelica - fyrbarnsmamman

varför inte baddräkt helt enkelt då?

2009-06-29 @ 12:47:10
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Skrivit av: Sandra

Jag är avundsjuk på eran göteborgsresa :)

Guuud va kul! !

Jobbigt att han inte vill somna :( Jag vet hur det är :S

Fast nu har jag bytt tider så nu funkar de lite bättre iallfall :D Eller nee inte lite , mycke!

Hur sover Wilhelm på dagarna?

Hoppas ni får veta vad som står på i hans lilla kropp snart ;) KRAM

2009-06-30 @ 11:11:55
URL: http://sandycandy.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu