Till helgen

Gud vad jag är trött. Men vill ändå inte gå och lägga mig än... Vill passa på att sitta vid datorn lite. Har knappt datoriserat någonting dom senaste veckorna. Men nu är ju Sami hemma, så nu kanske man kan få lite ensamtid med datorn också :P hehe

Längtar till helgen faktiskt! På lördag ska min älskade gudson Elliot döpas! :D Hoppas bara att Wilhelm är pigg, glad och smittfri så att vi kan åka hela familjen! Annars tigger jag nog skjuts av Mange och Tess :)
Sen på kvällen så ska jag och Sara festa!!!!! Det va längesen sist och jag hoppas (eller egentligen så vet jag ju) att vi kommer att ha jätte roligt! Hoppas också att Tessan ska med!

Hade egentligen tänkt börja tidigt på dagen. Sitta ute i solen och snacka skit hela dagen. Ta en hel helg och bara vara vi, utan barnen. Men så vart det ju dop. Men det blir kul! Så får jag tvinga Sara att överlämna Jonah till mormor och morfar över en helg snart igen ;) För jag skulle behöva en HEL helg för mej själv.

Undrar vars man ska hålla till på lördagkväll.... Måste jag kolla upp faktiskt! Solen ska iaf skina hela dagen och kylen full med öl! Sen löser sig resten! ;)

Längtar tills vi ska flytta tillbaka till stan också! Att ha nära till allt. I nuläget om vi ska göra någonting så är det ett dagsprojekt. Och inge vidare promenad vägar heller. Vi va ute och gick i helgen och man blir fort less på att titta på träd.
Nä nu ska jag ta och surfa vidare innan jag måste sova!

Kommentarer
Skrivit av: Emmy

hehe ja jag ser detta :) hur har ni haft det idag då?

2009-06-03 @ 23:04:45
URL: http://emmyunal.blogg.se/
Skrivit av: tess

Det är väl mer allting runt omkring.att man nästan alltid står där ensam,att det är stressigt och mycket att hålla koll på. svårt i början när man inte kan.

2009-06-04 @ 06:48:44
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Johanna

ja det har du faktikst rätt i. getingar sticks värre.. och som tur var inte så ofta som mygg... usch inget kul... min arm var dubbelt så stor när jag belv stycken..såg lite märkligt ut, men gick och leva med..häcken är det ju värre med hehe

2009-06-04 @ 07:38:51
URL: http://misseverything.blogg.se/
Skrivit av: Johanna

Haha, jag satt till och med ner.... =) äsch en pyttespindel och en silverfrisk, dte krävs mer för skrämma mig haha! =)

2009-06-04 @ 21:03:53
URL: http://misseverything.blogg.se/
Skrivit av: Johanna

hade dte varit orm eller råtta så hade jag nog lagt benen på rygg...men då had ejag aldrig gått in i badrummet igen!

2009-06-04 @ 21:28:48
URL: http://misseverything.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu