Tji fick hon!

På fredag ska jag på knytkalas på jobbet. Något vi brukar ha varje år innan semestern. I år är temat mat från andra länder. Ska bli ruskigt gott! :) Är så glad att det fungerar så bra att jobba. Det hade jag aldrig trott. Har faktiskt inte haft ont i ryggen en enda dag jag jobbat!

Synd bara att min chef inte har trott på mej. Att hon kommer med kommentarer hela tiden om att jag borde fundera ut vad jag ska göra. Men tji fick hon!
Har försökt få tag på henne idag eftersom hon sagt till en av mina arbetskamrater att hon tänkt komma på mitt jobb och prata med mig. Tänkte att jag skulle ringa henne före istället och berätta att det går jätte bra att jobba heltid och att jag vill veta vilken avdelning jag ska vara på efter semestern.

Känns ju jobbigt att inte veta det. Man vill ju som inte engagera sig för mycket om man inte ska jobba kvar på samma avdelning efter semestern. Fast det är klart att man engagerar sig ändå, men man startar ju inte direkt upp några projekt själv.

Wilhelm har då fortfarande feber.... Man ser verkligen att han inte mår bra på hans ögon. Dom är som... Dimmiga på nått sätt... Hmmm ja, nått sånt. Just det, skulle ju lägga ut en bild på den prickiga magen kom jag på nu. Det ska jag göra faktiskt! Även om prickarna är borta för tillfället. Men jag har ju som sagt lovat så...

Sen ska jag kolla lite andra grejer också. Måste gå in på Swedbank och kolla om jag fått skatteåterbäringen idag. HOPPAS!! :D
Sen blir det väl sjukhuset och sen sova.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu