Löneök

Fy altlså. Jag och min son vill inte samma sak. Han vill upp innan klockan slagit 06:00 det vill inte jag kan jag lova er! Helst vill jag sova till nio, men det är sällan man får det. Men till halv åtta tycker jag gott att han kan sova.

Och en tung dag va det på jobbet igår. Kort om personal och fullt med ungar! Och så skulle dom självklart ta fram sina busigaste sidor.

Fick ett litet löneök igår iaf. Det är inte helt fel ;)

Nä, nu ska jag ta och busa med Wilhelm innan han ska få gröt. Ehh, bara en timme kvar... puh

Kommentarer
Skrivit av: Therese

Grattis löneök! Det är ju alltid kul :D

2009-03-14 @ 08:33:00
URL: http://leonnoah.blogg.se/
Skrivit av: Elin

Skönt med liten extra peng varje månad!

Det är något som alltid uppskattas ;)

2009-03-14 @ 19:51:54
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu