Bildbrist

Det var roligt att få umgås med grabbarna igår! Va längesen sist!
Och riktigt roligt hade vi! Grillning och en massa skitsnack! :)

Idag står bara en sak på schemat: Att baka!!!
Vet inte riktigt hur allt ska hinnas göra. Sami är ju inte hemma och Wilhelm brukar inte vara så sugen på bakning. Och att baka samtidigt som man har en skrikande son som sliter en i benen är inte en hit kan jag säga!

Får se om svärisarna vill komma och hälsa på. Dom snackade om att dom ville komma ut och grilla med mej. Hålla mej lite sällskap eftersom Sami inte ska vara hemma...

Va längesen jag bjöd på nå bilder nu.... Får se om jag hinner slänga upp några ikväll. Tog ju bilder på Wilhelm när han va ute och lekte i nya regnkläderna och stövlarna! :)
Barn i galonbyxor är bland det sötaste jag vet!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu