Hejdå mamma"ledighet"

Ja, imorgon är mammaledigheten över och jag ska gå upp till heltid. Har inte jobbat heltid på över två år. Så jag är riktigt nervös! Det måste funka med ryggen!!!
Känns iaf bra att få återgå till jobbet. Wilhelm kommer att ha det bra med pappa sin. Och jag får åka till jobbet varje dag och vila upp mig ;)

Wilhelm är då fortfarande febrig... Nya prickar har han också fått! Fast med tanke på hettan idag så kan det ju vara värmeutslag. Inte för jag jag tror det, men ändå...

Idag när Wilhelm hade somnat så gick Sami in för att kolla till honom. Då hade busungen tagit av sig blöjan och låg med sin nakna rumpa i vädret! Vet inte om det var svett eller kiss på benen så det var bara att väcka upp stackarn och duscha av honom.

Och man får väl säga grattis till alla mammorna där ute idag!! Grattis grattis!
Jag fick mej en rejäl sovmorgon imorse! Klev inte upp förän halv elva!!! Sen så har vi myst hela dagen och sen grillat på kvällen. Fick dock inte njuta av grillningen eftersom Wilhelm inte alls ville äta eller tiga... Men men...

Nä, nu ska jag och Sami se på Sjukhuset sen sova. Ska ju faktiskt jobba imorgon!
Hoppas alla haft en trevlig morsdag!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu