Inlagda-Utskrivna

Wilhelm vart inlagd i onsdags. Vi har nyss fått komma hem igen.
Det var då ingen urinvägsinfektion. Odlingen visade inga bakterier. Ultra ljudet såg fint ut. Sen tog dom en massa blodprover, som också såg fina ut.

Han har fortfarande feber och så har han fått blåsor i halsen nu... Stackarn.
Så vi ska peppra alvedon och hålla koll på febern! Sen ska vi in och väga honom 1 gång i månaden.
Fick träffa en dietist idag och hon hade då ingenting att komma med. Sa bara att vi skulle fortsätta som vi gör. Att han inte är sjuk på något sätt eftersom han inte äter. Så, ja, vi kör på som vanligt.

Skönt att äntligen komma hem. Har levt på en macka om dagen... Wilhelm ville inte sova i sjukhusets "fängelse spjälvsäng" och jag förstår honom faktiskt. Såg hemskt ut ju! Så han har sovit med mej i en pytte liten och stenhård sjukhussäng. Snacka om att jag sovit gott! Vaknat hela tiden och trott att han ramlat ner på golvet. Men nä, han höll sig till mig som en liten igel.

Och trött så in i norden! Igår sov han i över 4 timmar på dagen, men var ändå trött! Samma sak idag...
Nä, nu ska jag lägga mig ner i soffan och kolla om det går nått bra på tv!

Kommentarer
Skrivit av: Elin (Edvinsmamma)

Stackars lille Wilhelm!

Tycker att han ska bli fri febern snart så han får vara frisk...och blåsor i halsen lät väldigt besvärligt för han. Inte konstigt att han inte kan äta...hoppas att kan kryar på sig snart!!



Kramar

2009-05-29 @ 22:20:48
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu