Kalas VC

Wilhelm vaknade vid fem imorse och tyckte att hela familjen skulle göra morgon. Och ja, det är ju hans födelsedag, så det var bara att snällt lyda och kliva upp och koka den starkaste koppen kaffe som det bara gick!

Igår var lite släkt här på kalas. Wilhelm fick så himla fina presenter! En gungställning + två babygungor, en Spöket Laban borg, en tuff sandlåda, en polis bobby car och sånt! Wilhelm va helnöjd och vi med!

Nu sitter jag och väntar på att vårdcentralen ska öppna sin telefontid. Wilhelm har haft feber i en vecka. Han är inte sjuk i övrigt.. Ska kolla bara så det inte är en infektion eller nått...

Sen hoppas jag att Sara kan vakna snart!!! Så vi kan dricka kaffe tillsammans över telefon. Sen ska jag hämta upp dom :)

Och idag får vi besked om en grej. Men vad säger jag inte. Ska suga lite på den karamellen ;)

Kommentarer
Skrivit av: Jenny

Hihi lilleman börjar bli stor :) Visa gärna bild på presenterna, jätte nyfiken :) Hoppas ni har en fin kväll, kram Jenny

2009-05-04 @ 21:37:34
URL: http://jennyn.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu