Lite måste man få gnälla....

Det går upp och ner för Wilhelm nu! I några timmar kan han vara någorlunda pigg och  ha lägre temp, sen vänder det och han är jätte dålig! Nu har han skrikit i tre timmar och snoret forsar ut ur näsan på honom! Och så är han jätte rosslig!
Kollade tempen nu och nu va den på 38 igen.

Och stackarn måste vara vrål hungrig! Han stenvägrar allt! Vet inte vad jag ska ta mig till. Tror nästan att jag måste på bvc på måndag och kolla så att han inte gått ner ännu mer. Han har verkligen inget fett på kroppen! Man ser revbenen på honom när han sitter ner. Nä, inge roligt alls att se sitt barn så här!



Nu har han iaf fått alvedon och ligger i sängen. Hoppas han vaknar om några timmar och dricker välling!



Kommentarer
Skrivit av: sandra

Men stackars lilla Wilhelm :( fyy va hemskt å läsa! Finns de ingen hjälp ni kan få? :( Jag lider verkligen med er! Lilla älskade Wilhelm, man vill ba krama om han! Hoppas att han kan få bli frisk å kry nu snart, å kan börja äta å få slippa febern å allt :( Alla våra kramar till Wille!

2009-05-22 @ 20:45:08
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Skrivit av: Ida

Jag tycker ändå han är jättefin. Och oftast verkar han glad... förstår att det är skitjobbigt!! Men han ser inte ut att lida! Han e juh lite smzl men alla e vi olika. Men det här med sjukdomarna som avlöser varann e juh obehagligt... man vill juh ha svar! Förhoppningsvis stärker detta hans immunförsvar så att han ev. blir mindre sjuk i framtiden! Kram till er frän mej å Ossian

2009-05-26 @ 21:55:51
URL: http://idaliv.bloggagratis.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu