Shoppinggalna på Sporthuset

Nu har vi varit en sväng till stan! Härligt att få komma ut lite. Var tvugna att lämna tillbaka en present som Wilhelm fick i present. Han råkade få två likadana. Tyckte det kändes riktigt tråkigt! Men istället blev det en underbar liten adidas dress! Den går i svart och guld!
Även jag och Sami vart sugna på lite kläder, så vi shoppade loss lite vi med ;)
Jag köpte ett par byxor, ett linne, en tröja och ett skärp. Allt från Puma! Love it!

Nu ska Wilhelm få middag och sen ska han bada!

Kommentarer
Skrivit av: Elin (Edvinsmamma)

Den adidasdressen är ju jätte fin!

Kan tänka mig att Wilhelm är fin i den :)



Kram

2009-05-16 @ 17:30:52
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Skrivit av: sandra

Å lyx me adidasdress! :-D Dom e såå snygga (men dyra) hihi :-D Hahaha, jaa jag vet inte va han gör me blommerna, man tycker ju att dom borde må bättre av att bli omplanterade, hahaha :-P Men tydligen inte då han planterar om dom Skrattar Jaaaaa, gud va roligt att ni vill komma å leka lite med oss, de längtar vi jättemycke till! :D :D Så får man träffa ditt sockersöta Wilhelm åxo! Kraaam

2009-05-16 @ 21:39:24
URL: http://sandycandy.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu