18 mån kontroll

Idag gjordes Wilhelms 18 mån kontroll. De gick toppen bra. Självklart fick han extra mycket beröm för han språk. Han är ju helt fantastisk på att prata.
Och han hade till och med gått upp lite i vikt. Duktig kille!

Vi blev dock lite tagna på sängen när dom helt plötsligt började prata om att vi skulle vaccinera Wille mot svinis istället för att ta den vanliga sprutan...  Så vi hann knappt bestämma oss, men nu är han iaf vaccinerad. Och det gick jätte bra!

Jag däremot skulle ha vaccinerats denna veckan, men så blir det inte. Måste äta pencillin i 10 dagar till. Så det är bara att hålla tummarna och vänta...

Och sen va vi på återbesök på Barnmottagningen. Gick lika bra där! Tråkigt bara att Willes läkare flyttar till Finland. Så vi kommer inte ses mer efter januari. Tråkigt när man hittat en bra läkare. Dom växer ju inte direkt på träd.

Mina sammandragningar fortsätter. Inte alls kul... Men så länge jag inte får mer värkar så är då jag nöjd!
Nä åter till Tradera ;)

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

bra läkare växer verkligen int epå träd :( tyvärr!

2009-11-27 @ 10:31:27
URL: http://misseverything.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu