Samtal med barnmorskan

Pratade med barnmorskan idag. Och då berättade jag om sammandragningarna. Hon sa att det inte är nått man gör någonting åt. Men om jag får många sammandragningar och ont i magen så skulle jag ringa dom direkt.
Jag hoppas iaf att det ska avta.
Det roliga va ju att hon frågade om jag kunde ta det lite lugnare på dagarna. Sen skrattade vi båda två rätt så gott i telefonen....

Och min kära huvudvärk har inte gått över. Och självklart fick en tjej på jobbet hög feber. Och jag hade lite feber nu ikväll. Hoppas det går över under natten!!

Jag och Sara gjorde iaf en underbar middag! Blev över lite också så vi har varsin matlåda till imorgon. Perfekt! :)
Kan verkligen rekomendras. Lätt att göra. Och barnen gillade det! Wilhelm lät mmmm mmm mmm under middagen!
Recept och bild lägger Sara upp.

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

Hoppas dina sammandragningar slutar. vilken evcka är du i nu*?=)

2009-10-20 @ 21:16:03
URL: http://misseverything.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu