Faster!

Ber om ursäkt för bloggtorkan. Men min älskade underbara bästa son har kastat min dator i golvet. Så nu stängs den av hela tiden :(
Sen är jag till råga på allt förkyld :( Så det är faktiskt väldigt synd om mej!

Fast idag kan bli en väldigt stor dag! För idag blir jag förhoppningsvis faster! :D
Min brors fästmö Julia ligger förhoppningsvis och krigar på! Heja heja!!!
Dom åkte in imorse :P

Och Wilhelm är fortfarande feberfri!!!! Vilken lycka. Verkar ju verkligen som att hans mystiska sjukdom är över :)
Dock så är han fortfarande förkyld och hostig, min stackare. Och det går inte överdrivet bra på dagis. Han är ledsen där mest hela tiden. Och så vägrar han äta. Men idag tog vi med plan B, välling!
Så vi får se...

Han har ju inte gått upp i vikt sista månaden. Ovanligt...

Nä åter till tvätten! Jeej!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Heja heja till barnafödandet!



Jag tycker ni borde flytta Wille till Jonahs dagis :)

2009-09-18 @ 09:18:31
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu