Operation

Idag ska min mamma göra en laserorperation på ögonen. Så henne håller vi tummarna för idag! Fy, tycker det verkar så himla läskigt. Hade aldrig vågat...

Har faktiskt aldrig opererat något i hela mitt liv. Och hoppas att jag slipper! Var ju nära på att få operars när Wille föddes, och hjälp vilken panik jag fick! Jag vägrade verkligen i sten!

Elina verkar börja piggna till lite nu efter förkylningen. Hon är fortfarande tät och snorig, men igår var hon vaken ett litet tag. Samma nu på morgonen. Sååå mysigt. Fast dom ser ju lite roliga ut när dom inte riktigt har koll på sina ögon. Dom far runt överallt ;)

Ska se till och knäppa nå kort sen också. Nä nu blir det att göra nån nytta istället!

Kommentarer
Skrivit av: Erika

Inte roligt då dom små är sjuka



Kram

2010-04-23 @ 11:43:42
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Skrivit av: ☆ ☆ ☆Emma☆ ☆ ☆

laseroperation ja vill me de , på mina ögon , få vöck min göadögon

2010-04-23 @ 15:44:35
URL: http://mammanemma.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu