Antikrundan

Haft fullt upp idag. Som vanligt alltså! Mina föräldrar har varit här och hjälpt till att sätta upp lite grejer! Tusen tack till dom!!!

Sen kom barnens farmor och farfar och hälsade på oss. Mycket trevligt. Och så ville dom gärna att Wilhelm skulle komma och hälsa på dom nån dag. Så imorgon ska han få cykla dit. Så far jag och lämnar Elina till mormor och morfar. Jag och min moster ska nämligen på en liten antikrunda. Ska se om jag kan hitta nått skåp att ha under tvn. Och nån byrå eller nått att ha i vardagsrummet!

Elina sover. Helt slut efter allt gosande. Och Wilhelm badar. Han verkar inte gilla min blogg, han kastar vatten på datorn! Dags att underhålla!

Hejs!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu