Dagiskillen

Att gå tillbaka till dagis tog på krafterna för min lilla kille. Han var helt färdig vid fyra snåret. Så det blev middag, ett bad och sen välling mys framför Bompa och sen i säng. Slocknade gjorde han nästan direkt också.
Det är bra han får gå tillbaka på dagis. Han behöver det. Leka med dom andra barnen och busa av sig ordentligt en stund på dagarna. Han är verkligen en liten dagiskille!

Jag och Elina hade det mysigt på stan idag tillsammans med Tessan och Loke. En massa shopping blev det också. Och sånt gillar vi ju. Sen var vi på systemet och jag köpte några vinflaskor. Tänkte att jag skulle ha mina vinställ fyllda tills vi flyttar. 10 meter innan bilen så går dock nätkassen på vagnen sönder och påsen åker i backen. En vinflaska gick sönder. Lite smått pinsamt kan man ju säga. Vinet bara rann utmed asfalten.... Men vi fick oss ett gott skratt iaf.

När lillebror var här så hyrde vi film. Såg Snabba Cash och Shutter Island. Blev lite besviken på den förstnämnda. Man har hört så mycket gott om filmen, så man hade lite för höga förväntningar. Säger absolut inte att den var dålig. Den var bra, men inte så bra som jag hade förväntat. Men Shutter Island däremot! Vilken kanonfilm! Verkligen en sån film som jag gillar!

Skulle uppskatta om ni kom med lite filmtips. Gärna thriller! :)

Kommentarer
Skrivit av: En Liten Emma och hennes Lilla A

har hört att om man går till bolaget med en trasig vinflaska och korken är kvar i så får man en ny. :) Du skulle ha gjort det.

2010-08-03 @ 21:29:46
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Skrivit av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Kan tänka mig att det var en trött liten dagiskille som kom hem! Edvin börjar hos sin dagmamma nästa vecka efter att ha varit ledig i fem veckor...kommer att bli skoj för han att träffa vännerna igen :)

Kramar

2010-08-03 @ 21:59:31
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: malin

jag älskade shutter island, älska när jag kan tänka på filmen o sen o fundera:)

2010-08-04 @ 14:28:00
URL: http://nyasmalin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu